Statistikat |
Gjithsejt online: 1 Vizitorë: 1 Anëtarë: 0 |
|
Artikuj në kategori: 48 Artikujt e shfaqur: 37-48 |
Faqet: «- 1 2 3 4 |
Radhit sipas::
Data ·
Emri ·
Votat ·
Komentet ·
Shikimet
|
Frika, është përkufizim i dhimbjes që ndjen zemra, për shkak të mendimit se do të ndodhë diçka e papëlqyeshme në të ardhmen. Shembull mund të merret rasti i një njeriu, që ka bërë krim ndaj mbretit dhe bie në duart e tij e frikësohet se do të vritet... | |
|
Shpresa është qetësim nga pritja e asaj çka i pëlqen njeriut. Por kjo shpresë, patjetër duhet të ketë një shkak, sepse nëse nuk ka ndonjë shkak, ajo ndjenjë quhet urim (d.m.th. e uron një gjë, por nuk e shpreson). Dynjaja është fermë e ahiretit, zemra është si toka e kripur, në të cilën nuk rritet fara. Dita e Kiametit është dita e korrjes, e nuk ka ç’të korrë ai që nuk ka mbjellë, por të mbjellat nuk rriten, përveç kur fara e tyre është imani. | |
|
Hajmali quhen ato që varen në qafë, mjete bartëse, shtëpi apo diku tjetër për të sjellë dobi apo shmangur dëm, qofshin ato nga Kurani, nga penjtë, rruazat, guralecët e të tjerë.
Emërtime të tjera të hajmalive: | |
|
Fjala shefat gjuhësisht rrjedh nga “shef’ë” (çift) që është e kundërta e tekut, kjo për shkak se ai që ndërmjetësohet për të bëhet çift së bashku me atë që ndërmjetëson.
Ndërsa përkufizimet i tij sipas Islamit janë: | |
|
Nëse do të shfletojmë sadopak literaturë islame, do të shohim se Islami nuk ka lënë aspekt të jetës së njeriut pa ia shpjeguar qoftë dhe në detajet më të imta, me qëllim që njeriu të veprojë më të mirën, e s’ka dyshim se më e mira është ajo që vetë Zoti e cilëson të tillë. | |
|
Mohimi i lartësisë së Allahut dhe qëndrimit të Tij mbi Arsh. Këtë çështje e ka sqaruar Allahu i Lartësuar në Librin e Tij fisnik: “Vërtetë, Zoti juaj, Allahu është Ai që krijoi qiejt dhe tokën brenda gjashtë ditësh, pastaj qëndroi mbi Arsh.” (Araf, 54) Këtë fakt Allahu e ka përmendur në shtatë ajete të Librit të Tij madhështor. Imam Maliku, kur është pyetur për këtë, ka thënë: | |
|
Komisioni i Përhershëm i Hulumtimeve Shkencore dhe Fetvasë ka marrë në shqyrtim pyetjet që i kanë arritur si dhe idetë e artikuj të publikuar nëpër mjetet e iformimit, rreth thirrjes në unifikimin apo bashkimin e feve; fesë islame, fesë hebreje dhe fesë krishtere. Gjithashtu edhe çështje që degëzohen nga kjo bazë, si ndërtimi i xhamive, kishave dhe sinagogave në një vend, nëpër sheshet e universiteteve, aeroporteve, shesheve publike etj. | |
|
Vërtet, miqësia dhe armiqësia janë shtylla (pjesë përbërse) të akides dhe kusht prej kushteve të besimit, çështje kjo që shumë prej njerëzve e kanë lënë pas dore. | |
|
1. Të bërit shirk Allahut, siç është prerja jo për Allahun. Allahu i Lartësuar thotë: “S’ka dyshim se Allahu nuk falë (mëkatin) t’i përshkruhet atij shok (idhujtarin) e përveç këtij (mëkati) i fal kujt të dojë. Kush i përshkruan Allahut shok, ai ka trilluar një mëkat të madh.” (Nisa, 48) | |
|
Kufri ndahet në kufrin e madh dhe kufrin e vogël. Kufri i madh është ai që të nxjerrë prej fesë, kufri i vogël është ai i cili nuk të nxjerrë prej fesë.
Kufri i madh është ai i cili e mohon imanin (besimin) tërësisht sikurse mohimi i librave ose pejgamberëve apo ndonjërin prej tyre ose p.sh.: ekzistencen e xhinëve. | |
|
Islam do të thotë dorëzim ndaj Allahut me teuhid (duke njësuar Atë), të përulurit Atij me respekt dhe largim prej shirkut dhe pasuesve të tij. | |
|
Besimi (njësimi) se Allahu i Lartësuar është i vetëm në sundim, veprat e tij si dhe i vetëm në adhurimin dhe përuljen ndaj Tij. Ai është i pashok.
Teuhidi klasifikohet në tre lloje: Teuhidi Rrububije, Teuhidi Uluhije, Teuhidi Esmai ues Sifat. | |
|
|