Statistikat |
Gjithsejt online: 2 Vizitorë: 2 Anëtarë: 0 |
|
Artikuj në sektorë: 193 Artikujt e shfaqur: 145-156 |
Faqet: «- 1 2 ... 11 12 13 14 15 16 17 -» |
|
Dine, Allahu ju dhashtė sukses mua dhe juve se patjetėr duhet njihen gjėrėsisht dispozitat e Zeqatit dhe kushtet e tij. Sqarimi se kush e ka obligim dhėnjen e tij, kush e ka obligim marrjen e tij dhe sa obligohet nga dhėnja e tij... | |
|
Jetojmё nё njё kohё kur fёmija nuk e njeh babain e vet dhe ku fёmija nё disa raste na paraqitet si shembull jetë pёr prindin e vet.Jetojmё nё kёtё kohё tё cilёn shumica e njerёzve nuk dinё ta definojnё, ёshtё kohё e frikёs nga fenomenet natyrore dhe neglizhimit ndaj Përёndisё. | |
|
Fillimisht të përmendim se të gjitha imperativet dhe ndalesat e Allahut xh.sh. ngërthejnë urtësi të shumta, të cilat disa herë detektohen nga njerëzit e shkencës e disa herë jo të gjitha, disa herë përfshihen dimenzione të shumta të këtyre urtësive, e disa herë këto janë të kufizuara.Sido qoftë, ajo që është me rëndësi të theksohet është fakti se çdo dispozitë e legjislacionit Islam, qoftë urdhër apo ndalesë, apo i ndonjë kategorie tjetër juridike, përmban urtësi të shumta. | |
|
Kejl: Kejl quhet ena me të cilën matej masa dhe volumi i mallit nëse ai ishte i përshtatshëm për tu matur me masë, siç është gruri, elbi, hurmat etj. Kejli ndryshon nga pesha për faktin pesha shërben për të matur rëndesën e sendeve dhe jo volumin e tyre. | |
|
Kamata në terminologjinë islame do të thotë shtesë mbi kapitalin pa ndërmjetësinë e shitblerjes, kurse përkufizimi më i njohur në librat e fikhut është: “Shtesë pasurore e kushtëzuar në marrëveshje, pa kompensim, gjatë këmbimit të një pasurie me një tjetër.” | |
|
Pas definimit të kamatës në terminologjinë e të drejtës Islame dhe sqarimit të argumenteve që flasin për statusin e saj juridik në të drejtën Islame, duhet të ndalemi edhe në sqarimin e mallrave kamator, gjegjësisht llojet e mallrave në këmbimin e të cilëve ka kamatë e që nënkupton se duhet t’u përmbahemi rregullave të caktuara me qëllim që mos të biem në kurthën e kamatës. | |
|
“ Ata që e hanë kamatën, ata nuk ngrihen ndryshe veçse siç ngrihet ai i çmenduri nga të prekurit e djallit. Kjo ngase ata thanë:”Edhe shitblerja nuk është tjetër, por njësoj sikurse edhe kamata !” e Allahu e ka lejuar shitblerjen, por e ka ndaluar kamatën. Atij që i ka arritur këshillë (udhëzim) prej Zotit të Tij dhe është ndalur (prej kamatës), | |
|
Mirëpo, besoj se studiuesi i cili ka njohuri për kontratat islame nuk e ka vështirë që ta demantojë këtë tezë dhe të tregojë se ajo që e japin bankat për klientët e vet nuk është kompenzim për shfrytëzimin e parave dhe as që mund të futet në korniza të kontratës së qirasë. | |
|
Çështja e kamatës sipas të gjitha standardeve është çështje e karakterit botëror, gjegjësisht ndikimi i saj nuk ndalet në hapësira të caktuara, por është prezent në të gjitha rrafshet ndërkombëtare. | |
|
Kur shejtani mohoi krijesën e quajtur njeri, ai u përbetua se deri në fund të njerëzimit do ta kthejë në rrugën e tij dhe do ta largoj nga Krijuesi.Po s`ka dyshim se besimtari i devotshëm nuk bie në intrigat e tij. | |
|
Të nderuar agjërues! Muaji Ramazan ka edhe një natë të veçantë, e cila ka rëndësinë dhe bekimin e vet. Nata e Kadrit është një natë plot me të mira, një natë e ndershme, me vlerë të madhe dhe me bereqete të shumta. | |
|
Xheneti është vendbanim i të devotshmëve. Vendbanim me kopshte nën të cilët rrjedhin lumenj, vendbanim në të cilin pallatet janë me tulla të arta e të argjendta dhe balta e tij është misk. Në xhenet gjithashtu ka njerëz, të cilët qeshin e nuk qajnë, ka fytyra të shndritura e të gëzuara. Begatitë e tij janë të përhershme. Në të mund të shihet Allahu i Lartësuar. | |
|
|