E shtunë, 04/05/2024, 10:12
Eselamu alejkum Guest | RSS
Menya
Kategoritë
Kuran [24]
Sunnet [35]
Akide [48]
Fikh [46]
Tefsirë [48]
Sira [15]
Dave [9]
Tregime [99]
Urtësi [31]
Mesazhe Islame [105]
Artikuj [392]
Hutbe [91]
Arti Islame [18]
Pyetje & Përgjigje [520]
Poezi Islame [11]
Emra musliman [5]
Poezi Islame [94]
Kurani dhe shkenca [147]
Histori [26]
Familja Islame [106]
Shtyllat e Fesë [193]
Mësime ditore [43]
Ligjërata nga hoxha i nderuar Ulvi Fejzullahu
Video [44]
Komentet
500
Na gjeni n'Youtube

Statistikat

Gjithsejt online: 1
Vizitorë: 1
Anëtarë: 0
Hyrja » Artikuj » Artikuj

Iblisi gëzohet me vdekjen e dijetarit
 
Iblisi gëzohet me vdekjen e dijetarit

 
Thotë Ibën Abbasi [radijallahu anhu]: I kanë thënë shejtanët Iblisit: O zotëriu ynë ç'është me ne të shohim se gëzohesh me vdekjen e dijetarit më shumë sesa  me vdekjen e atij që bën shumë ibadet?
-Tha Iblisi: Ejani me mua. Shkuan tek një adhurues në vendin e tij ku falej dhe i tha Iblisi: A mundet që Zoti yt ta fusë dunjan në mbrendësinë e vezës?
-Tha: Nuk e di. Atëherë tha Iblisi: A e shihni, bëri kufër mënjëherë (e mohoi Allahun). Pastaj shkuan tek një dijetar në uljen e tij e ai i bënte të qeshë shokët e tij dhe iu ligjëronte atyre, e i thanë shejtanët: Dëshirojmë të pyesim diçka. Tha (Dijetari) pyetni. I thanë: A mundet që Zoti yt të fusë dunjan në mbrendësinë e vezës?
  -Tha: Po!
  -I thane: Si?
  -Tha (dijetari) vetëm i thotë bëhu dhe ajo bëhet menjëherë.
Kështu pra, shejtani e vendos një bidat (risi) e sheh atë dijetari dhe ndalon prej tij, kurse robi është i përqëndruar në adhurim dhe nuk e vëren atë bidat. Eshtë e vërtetë se dijetari e prish atë çka punon shejtani dhe e shkatërron çka të keqe.
Çdo herë që dëshiron shejtani ta ngjalljë një bidati dhe vdekjen e një suneti, dijetari e bënë dallimin mes këtyre dyjave. Nuk ka diç më të vështirë për Iblisin sesa mbetja e një dijetari në një popull.


        Transmtohet nga Ebu Hurejra [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Dunjaja është e mallkuar dhe e mallkuar është çdo gjë në të përveç përmendjes së Allahut dhe atë çka e pason dijetari ose mësuesi."
Dunjaja është e nënçmuar dhe e pavlefshme tek Allahu sa që nuk barazohet tek Ai me krahun e mushkonjës. Ky pra është realiteti i mallkimit nga ana e Allahut xh.sh.. Mirëpo, Allahu [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] e ka krijuar dunjanë vendmbjellje për botën e amshueshme (Ahiretin).
Andaj, njeriu në të është vetëm një kalimtar, i cili e shton adhurimin gjatë qëndrimit në të. Nuk është për të që t'i afrohet dunjasë dhe të përqëndrohet në të.
Përmendjen e Allahut [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] është dituria me të cilën njihet, adhurohet, lavdërohet dhe madhërohet Allahut xh.sh.. Pra, për këtë qëllim Allahu xh.sh. e ka krijuar dunjan dhe banorët e saj.


         Allahu xh.sh thotë: "Unë nuk i krijova xhinët dhe njerëzit për tjetër pos që të më adhurojnë" (Edh-dharijat, 56)
Muadh bin Xhebeli [radijallahu anhu] ka thënë: "Ju porosisë që të kërkoni dituri se me të vërtetë mësimi është frikë ndaj Allahut, shkolla është adhurim, mësimi është madhërim, e hulumtimi për  dituri është xhihad."
         Andaj, për këtë ka bërë dallim Allahu xh.sh. mes librit të zbritur dh hekurit ndihmues siç thotë: "Ne i dërguam të dërguarit Tonë me argumente të qarta dhe Ne zbritëm me ata librin dhe drejtësinë që t'i përmbahen njerëzit të së drejtës. Ne e kemi zbritur edhe hekurin që në të ka forcë të fortë dhe dobi për njerz, e edhe për t'u ditur te All-llahu se kush ndihmon Atë (rrugën e Tij) dhe të dërguarit e Tij duke i besuar të fshehtës. S'ka dyshim se All-llahu është furnizues, mbizotërues." (El-Hadid 25)
         Në këtë ajet Allahu [subhanehu ve teala] e ka përmendur librin e zbritur (Kur'anin) dhe hekurin përarsye se këto dyja janë drejtësi në fe.
K'ab El-Ahbari thotë: "Kërkuesi i diturisë është sikurse luftëtari në rrugën e Allahut."
Eshtë trasmetuar prej disa sahabeve (kënaqësia e Allahut qoftë mbi ta) se nëse i vjen vdekja nxënësit të diturisë dhe vdes në këtë gjendje, d.m.th. duke kërkuar dituri, ai është shehid.
         Sufjan bin Ajjini thotë: "Kush kërkon dituri e ka lidhur besën me Allahun xh.sh.."
         Ebu Derdai thotë: "Kush mendon se nxënësi i diturisë nuk është sikurse luftëtari në rrugën e Allahut [subhanehu ve teala] ai është i mangët në mendjen dhe mendimet e tij.


         Transmetohet nga Ebu Hurejra se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Kush e merr një rrugë që të kërkojë dituri Allahu ia ka lehtësuar atij rrugën për në xhennet."


         Transmetohet se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka bërë dua për atë, të cilin e ka dëgjuar, mësuar dhe transmetuar fjalët e tij, që t'i shëndritët fytyra.
         Transmetohet nga Ibën Mesudi [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "I prinë popullit (bëhet imam) ai i cili e lexon Kur'anin më së miri e nëse janë në lexim të njëjtë, më i dituri prej tyre për sunetin. E nëse janë në sunet poashtu të njejtë atëherë iu prinë ai i cili e ka pranuar më herët Islamin apo më i moshuari ndër ta." (transmeton Tirmidhiu).
         Sipas hadithit shihet se ai, i cili ka dituri është më më vlerë dhe përparësi prej atij, i cili ka pranuar më herët Islamin dhe më i moshuari. Dituria për Kur'anin është më me vlerë se sa dituria për sunetin e Pejgamberit [sal-lallahu alejhi ve sel-lem], pastaj ka përparësi ai, i cili e njeh sunetin para atij, i cili e ka pranuar Islamin dhe ka bërë hixhret (shpërngulje prej Mekkes ne Medine).


            Transmetohet nga Othman bin Affani [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Më i miri prej jush është ai, i cili e mëson Kur'anin dhe ua mëson të tjerëve" (hadith Sahih transmeton Buhariu).


            Transmetohet nga Ebu Hurejra [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Kush vjen në xhaminë time nuk i është dhënë diçka tjetër përveç të mirës ia mëson dikujt (të mirën) ose e mëson për vete. Ai është në pozitën e luftëtarit në rrugën e Allahut. E kush vjen për diçka tjetër ai është në pozitën e atij, i cili shikon në plaçkat e tjetrit."


            Transmetohet nga Abdullah bin Omer El-Asi [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Transmetonie nga unë qoftë edhe një ajet, flitni për Beni Israilët. Nuk ka dyshim se ai, i cili gënjen për mua me qëllim le ta përgatisë karrigën e tij prej zjarri!"

           Transmetohet nga Ebu Hurejra [radijallahu anhu] se Pejgamberi [sal-lallahu alejhi ve sel-lem] ka thënë: "Nëse vdes personi i ndërpritet puna e tij përveç nga tri: Lëmosha e rrjedhshme, dituria që ka dobi prej saj dhe fëmiu i mire, i cili lutet për të (të vdekurin)."
        

Mahmud El-Misrij
(Ebu Ammar)
Përktheu:
Lulzim Murseli

Kategori: Artikuj | Shtuar nga: shpend-xhelili (14/10/2009)
Klikime: 942 | Komentet: 2 | Ranguar: 0.0/0
Gjithsejt komente: 2
2 bashkim  
0
selam alejkum, deshmoj se nuk ka te Adhuruar tjeter Perveq All-llahut, te gjith jemi gabimtar perveq All-llahut i cili Nuk Gabon.. vlla i dashur aty ku e ki bo "Përmendjen e Allahut [sal-lallahu alejhi ve sel-lem]" permirsoje.. Allahu te shperbleft per punen qe i ki bo. selam alejkum.

1 esma  
0
Selam alejkom rametulahi ve berekeuhu All-llahu qoft iknaqur me punen tuaj Dhulgjelali derdht mirsit e Ti mbi ju ,ju strehovt nen meshiren e Ti iu shenoft banor Firdeusit ne Emrin e All-llahut plot meshirshem ame jepet leje nga ana juaj qe te shperndaj ket fletushk nder webe tjera.

Only registered users can add comments.
[ Regjistrohu | Hyr ]
Kërko
Sinqeriteti n' FB
Radio Pendimi

Njëshmëria
Lidhje Islame
Miqtë e Allahut

Copyright © Sinqeriteti.com 2024