E martë, 24/12/2024, 17:05
Eselamu alejkum Guest | RSS
Menya
Kategoritë
Kuran [24]
Sunnet [35]
Akide [48]
Fikh [46]
Tefsirë [48]
Sira [15]
Dave [9]
Tregime [99]
Urtësi [31]
Mesazhe Islame [105]
Artikuj [392]
Hutbe [91]
Arti Islame [18]
Pyetje & Përgjigje [520]
Poezi Islame [11]
Emra musliman [5]
Poezi Islame [94]
Kurani dhe shkenca [147]
Histori [26]
Familja Islame [106]
Shtyllat e Fesë [193]
Mësime ditore [43]
Ligjërata nga hoxha i nderuar Ulvi Fejzullahu
Video [44]
Komentet
500
Na gjeni n'Youtube

Statistikat

Gjithsejt online: 1
Vizitorë: 1
Anëtarë: 0
Hyrja » Artikuj » Pyetje & Përgjigje

A ben t'i japim mes'h qorapave?
Pyetja:

Pata një pyetje në lidhje se a bën me ju dhenë mes' h dy pale çorapeve të holla në llogari të një çorape te trashe? Dhe në përgjithësi a bën me ju dhënë mes'h dy palë çorapeve?

Përgjigja:

Falënderimet i takojnë Allahut, paqja dhe bekimet e Tij qofshim mbi të dërguarin e Tij Muhamed, mbi familjen, shokët dhe të gjithë ata që ndjekin rrugën e tij deri në Ditën e Gjykimit.

Është e diskutueshme problematika e dhënies mes`h çorapeve te fukahatë në përgjithësi. Gjithashtu është e diskutueshme edhe dhënia mes`h dy palë mesteve. Edhe pse këto dy çështje në librat e fikut janë të shtjelluara ndaras, me këtë rast ne do të japim një përgjigje të përmbledhur. 

Themi se qëndrimi i saktë në këtë është se lejohet dhënia mes`h çorapeve edhe nëse janë të holla, por jo të tejdukshme, gjithashtu lejohet edhe dhënia mes`h dy palë çorapeve, pasi me këtë realizohet urtësia për të cilën është përligjur kjo dispozitë (lejimi i dhënies mes`h pa i larë këmbët), pasi realiteti dëshmon që muslimani në kohët e ftohta detyrohet nganjëherë të veshë më shumë se një palë çorape dhe me këtë nëse e detyrojmë t`i zhvesh një palë, atëherë nuk kemi çuar në vend edhe objektiven për çfarë është lejuar edhe mes`hi. Allahu e di më së miri. 

Alaudin Abazi

Kategori: Pyetje & Përgjigje | Shtuar nga: shpend-xhelili (14/10/2009)
Klikime: 1416 | Komentet: 4 | Ranguar: 0.0/0
Gjithsejt komente: 4
4 123  
0
Imam Ebu Hanife thotë: “Lejohet mes’hi mbi çorapë vetëm nëse janë të mbuluar me lëkurë.”; Kurse nxënësit e tij Ebu Jusufi dhe Muhamed Shejbani konsiderojnë se lejohet mes’hi mbi çorape nëse ata janë aq të trashë dhe të fortë sa që nëse hidhet ujë këmba mbetet e thatë.; Imam Ahmedi dhe Shafiu konsiderojnë se çorapët duhet të jenë të atillë që nuk e lëshojnë ujin dhe të ketë mundësi që të ecet pa problem me ta si dhe të qëndrojnë vetvetiu pa lidhëse. Derisa Imam Maliku konsideron se duhet të jenë prej lëkure që të ngjasojnë me mestet. [2].

Muhamed Jusuf El-Benuri thotë: “Të gjithë Imamët kanë pranuar se lejohet mes’hi mbi çorape që janë të bërë nga lëkura. Ata në të njëjtën kohë pranuan se nuk merret mes’hi mbi çorape të hollë dhe të tejdukshëm, ndërsa nuk janë të një mendimi se a mund të merret mes’hi mbi çorapët e fortë dhe të ngurtë.” [3]

Imam Esat Muhamet b. Said Sağırcı në librin e tij “El-Fikhul Hanefi ve Ediletuhu” thotë: “Mes’hi mbi çorapet e hollë nuk është i lejuar sepse në përgjithësi selefët e mirë (selefus-salih) çorapet nuk i kanë përdorë për ngrohjen e këmbëve, por ata i kanë përdorur për të ecur, ngjashëm sikur që ne sot i përdorim këpucët.” [4]


2 studentja  
0
edhe diqka qorapet e depertojn ujin a meset jo se ato jan lekur po asmundesh ti hekesh qerapet dhe te maresh si insan abdes apo nga merzija e bejn ket nuk e dij prej nga kjo te miret mes'h mbi qerape nga na dul ki zakon qudi shum qudi eshte turp per mua te ndegjojn per ket kundershtaret e islamit do poshtersohemi shum une mendoj do e ndysim islamin me ket qe po e thojm ne ju lutem une nuk e pranoj ket selam

1 studentja  
0
une nuk pajtohem me ket asnjeher se ipet mes'h mbi qerapa si mundt kur qerapat marin llomin shum shpejt,si mund vetem te laget kur ajo vetem e trash papastertin qe ka ne qerapa ju lutem argument per ket mos te flasim nga hamendja per ket dhe ajeti qe do ma bini kuptohet nese ka te ma komentoni me mendim te dijetarve te medhenj kuptohet me emer te ati dijetari

3 Argjendi  
0
moter e nderuar, me rigorozi ne kete qeshtje ka qen imam Ebu Hanifeja, i cili i ka shtruar disa parakushte per mestet , prej tyre po i ceki: te jen te lekures, te gjata deri ne zogj, te qendrojn ne form te kembes edhe kur nuk jan ne kembe, te qendrojne pa u shqyer sa te ecesh me to 2/3 kilometra, mos te jen te shqyera me shum se 3 gishta etj, mirepo nxenesit e tij Ebu Jusufi dhe imam Muhammedi kan pas qendrim te ndryshim nga mesuesi i tyre, kah fundi i jetes se tij edhe imam Ebu Hanifeja kur ishte semur kishte filluar tu ipte mest qorapeve dhe kishte thene: tani po beje diqka qe me heret ua kam ndaluar njerezve ta bejne, pra edhe imam Ebu Hanifeja i cili ishte me rigorozi ne kete qeshtje hoqi dor nga qendrimi i tij

Only registered users can add comments.
[ Regjistrohu | Hyr ]
Kërko
Sinqeriteti n' FB
Radio Pendimi

Njëshmëria
Lidhje Islame
Miqtë e Allahut

Copyright © Sinqeriteti.com 2024