E shtunë, 18/05/2024, 10:52
Eselamu alejkum Guest | RSS
Menya
Kategoritë
Kuran [24]
Sunnet [35]
Akide [48]
Fikh [46]
Tefsirë [48]
Sira [15]
Dave [9]
Tregime [99]
Urtësi [31]
Mesazhe Islame [105]
Artikuj [392]
Hutbe [91]
Arti Islame [18]
Pyetje & Përgjigje [520]
Poezi Islame [11]
Emra musliman [5]
Poezi Islame [94]
Kurani dhe shkenca [147]
Histori [26]
Familja Islame [106]
Shtyllat e Fesë [193]
Mësime ditore [43]
Ligjërata nga hoxha i nderuar Ulvi Fejzullahu
Video [44]
Komentet
500
Na gjeni n'Youtube

Statistikat

Gjithsejt online: 2
Vizitorë: 2
Anëtarë: 0
Hyrja » Artikuj » Pyetje & Përgjigje

Kisha një pyetje lidhur me pllakat që vendosin mbi varre

Pyetja:

Këtë herë kisha një pyetje lidhur me pllakat që vendosin mbi varre. Ju lutem të më tregoni sa është e lejueshme një gjë e tille sipas fesë sonë dhe nëse nuk është e lejueshme, atëherë çka duhet bërë në këtë drejtim dhe si duhet vepruar ndryshe?


Përgjigjja:

Falënderimi i takon Allahut të Lartësuar. Lavdërimi dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të Dërguarin e Mëshirës.

Islami e ndalon ndërtimin mbi varr, gjithashtu urdhëron rrënimin dhe prishjen e asaj që është ngritur mbi varr, por e lejon vendosjen e një shenje, si gur apo pllakë të vogël për të dalluar varrin, familjarët dhe miqtë.

Argumenti për ndalimin e ndërtimit mbi varr është hadithi i raportuar në Sahihun e Muslimit, ku na tregon Xhabiri, Allahu qoftë i kënaqur me të, i cili thotë: “I Dërguari i Allahut ka ndaluar suvatimin (gëlqerosjen, lyerjen) e varrit, uljen mbi të dhe ndërtimin mbi varr.” Transmeton Muslimi.
Ndërsa sa i përket vendosjes së një shenje te varri, kjo është mubah (e lejueshme), sepse i Dërguari i Allahut në rastin sahabit, Othman bin Medhun, vendosi një gur në anën e kokës te varri dhe tha: “Ta di varrin e vëllait tim me këtë gur.” Transmeton Ebu Daudi.

Pra, është e pranuar vendosja e një shenje pranë varrit, për ta njohur varrin. Kurse sa i përket shënimit të emrit të të vdekurit në gur apo pllakë, dijetarët janë të ndarë në mendime. Një pjesë e dijetarëve një gjë të tillë nuk e lejojnë pasi mjafton vetëm një shenjë, qoftë gurë, shkop ose diçka me të cilën mund të dallohet varri. Kurse Tahaviu thotë: “Gjithashtu lejohet edhe shkrimi.”
Ibni Uthejmini thotë: “Shkrimi mbi varr në kohën e injorancës kishte për qëllim thurjen e lëvdatave, ku kjo është e ndaluar, ndërsa shkrimi vetëm sa për të njohur varrin nuk është e papëlqyer.”

Gjithashtu Shejh Albani thotë: “Nëse vetëm me anën e gurit nuk arrihet qëllimi i njohjes së varrit për shkak të shumë varreve, në këtë rast lejohet shënimi i emrit që të arrihet qëllimi.”
Allahu e di më së miri.

Ulvi Fejzullahu

Kategori: Pyetje & Përgjigje | Shtuar nga: Argjendi (21/08/2009)
Klikime: 1275 | Komentet: 1 | Ranguar: 0.0/0
Gjithsejt komente: 1
1 nita  
0
sipas mendimit tim koherat kan ndryshuar shum poashtu edhe ndertimi i objekteve eshte ne nje nivel shum te madh e pse te mos ia dhurosh nje te afermi apo nje te dashuri nje var te mir kur e dim shum mir se te ne mirembajtja e vareve nga ana e te punesuarve ne varezat eshte zero te gjitha varezat shemben aq shpejt dhe ju bien guret duke u shtremberuar saqe jane verejtur edhe gropa neper vareza ,e pse ateher mos me e rethaku nje var reth e rotull ku familja do te jene te rehatosur se e din mir se ateher sndodh asgje me vari e te afermit te tij

Only registered users can add comments.
[ Regjistrohu | Hyr ]
Kërko
Sinqeriteti n' FB
Radio Pendimi

Njëshmëria
Lidhje Islame
Miqtë e Allahut

Copyright © Sinqeriteti.com 2024