Vlera e Abdestit
Transmeton Ebu Hurejra r.a. se i Dërguri i Allahut [salallahu alejhi we selem] ka thenë:"Nuk i pranohet namazi nga ai që ka prish abdestin derisa të merr abdest” (mutefekun alejhi).
Transmeton Ebu Hurejra r.a. se i Dërguari i Allahut [salallahu alejhi we selem]ka thenë:"Vërtet ummeti im në ditën e kijametit thirren me fytyra të ndritshme, dhe gjymtyrë të ndritshëm nga gjurmët e abdesti. (Mutefekun alejhi).
Transmeton Uthmani r.a. se i Dërguari i Allahut [salallahu alejhi we selem] ka thenë: "kush merr abdest dhe e plotëson i dalin mëkatet nga trupi i tij derisa të dalin prej ndër thonjëve”. (transmeton Muslimi).
Uthmani ibn Affani r.a. thotë: kam pare tëDërguarin e Allahut [salallahu alejhi we selem] duke marr abdest sikur abdesti im, pastaj tha:"Kush merr abdest kështu, i falen atij mëkatet e kaluara, kurse namazi dhe të ecurit e tij për në xhami janë janë tepricë. (tranmseton Muslimi).
Transmeton Ebu Hurejra r.a. se i Dërguari i allahut ka thenë: "A Dëshironi t’ju tregoj se me çka Allahu ia shlyen mëkatet e juaja dhe me çka i lartëson gradat tuaja?” Të pranishmit thane: "Po, o i Dërguar i Allahut!”
Pejgamberi [salallahu alejhi we selem] u tha: "Marrja e abdestit edhe atëherë kur është vështirë, shkuarja e shpeshtë në xhami dhe pritja e namazit pas namazit. Kjo është fortifikatë, kjo është fortifikatë”. (transmeton muslimi).
Shpjegimi:
Abdesti është ibadet i madhë, Allahu s.v.t. e ka obliguar si parahyrje në namaz, për ti pastruar besimtarët nga jasht dhe mbrenda dhe i ka premtuar atij që kujdeset për të, shpërblim të madhë dhe falje mëkatesh.
Dobitë:
- Vlera e abdestit dhe se është shkak për faljen e mëkateve.
-Abdesti është kusht për saktësin e namazit dhe se namazi nuk pranohet pa abdest vetëm se me arsye.