A e prish agjërimin të dhuruarit vullnetar të gjakut ? - Pyetje & Përgjigje - Publikuesi - Sinqeriteti.com
E shtunë, 23/08/2014, 19:18
Eselamu alejkum Guest | RSS
Menya
Kategoritë
Kuran [24]
Sunnet [35]
Akide [48]
Fikh [46]
Tefsirë [48]
Sira [15]
Dave [9]
Tregime [99]
Urtësi [31]
Mesazhe Islame [105]
Artikuj [392]
Hutbe [91]
Arti Islame [18]
Pyetje & Përgjigje [525]
Poezi Islame [11]
Emra musliman [5]
Poezi Islame [94]
Kurani dhe shkenca [147]
Histori [26]
Familja Islame [106]
Shtyllat e Fesë [193]
Mësime ditore [43]
Ligjërata nga hoxha i nderuar Ulvi Fejzullahu
Video [44]
Komentet
500
Na gjeni n'Youtube

Statistikat

Gjithsejt online: 0
Vizitorë: 0
Anëtarë: 0
Hyrja » Artikuj » Pyetje & Përgjigje

A e prish agjërimin të dhuruarit vullnetar të gjakut ?
Pyetja:

Të dhuruarit e gjakut vullnetar a e prish agjërimin apo jo? Nëse i sëmuri ka nevojë për gjak a i lejohet agjëruesit që t’i dhuroj gjak?

Përgjigja:

Po, nxjerrja e gjakut të shumtë për t’i dhënë të sëmurit në rast emergjence ose të dhuruarit gjak për raste të nevojshme e prish agjërimin pa dyshim, ngase  hixhamja[1] e prish agjërimin, sikurse ka ardhur  në hadithin e saktë "E prish (agjërimin) hixhambërësi dhe atij që i bëhet hixhamja[2]" ngase nxjerrja e gjakut nga trupi i njeriut i cili konsiderohet ushqimi dhe forca e tij  dhe se nxjerrja e gjakut dhe agjërimi nuk mund të bashkohen, sepse kjo është e dëmshme. Nxjerrja e gjakut të shumtë, qoftë nëpërmjet hixhames apo të mjeteve mjekësore e prish agjërimin. Po nëse kjo është patjetër, sikurse ka nevojë i sëmuri dhe nevojitet gjak dhe mos dhënia e gjakut rrezikon jetën e tij obligohet kush ka mundësi t;i dhurojë gjak, ngase këtu është në pyetje jeta e një muslimani, kjo është e njëjtë sikur shpëtimi i dikujt nga fundosja apo zjarri, ai detyrohet ne këtë rast t’i lejojnë që t’i marrin gjakun dhe ai do ta kompensojë këtë ditë, sepse ai e ka prishur këtë ditë të agjërimit me arsye dhe se ai do të shpërblehet për këtë, ngase kjo llogaritet prej mirësisë.

Marrë nga Libri “Fetva të fikhut rreth çështjeve mjekësore të Ramazanit” nga dijetari i mirënjohur Shejh Salih Feuzan (Allahu e ruajt!)

Përktheu: Rashid Zulfiu

 06.10.2006


--------------------------------------------------------------------------------

[1] Është një lloj nxerrje e gjakut nga trupi i njeriut, nxerrje e cila bëhet vetëm  nën lëkurë.

[2] Transmeton: Ebu Daudi, Tirmidhiu, Ibën Maxhe dhe të tjerët.

Kategori: Pyetje & Përgjigje | Shtuar nga: shpend-xhelili (28/10/2009)
Klikime: 406 | Komentet: 6 | Ranguar: 0.0/0
Gjithsejt komente: 6
6 lindita   (30/08/2010 09:45)
um falni a bon me dit ku muj me bo pytje qetu te komentet qe po thot me shkru emrin imellen komentine edhe tani qe po ta qet ni kod a najkun tjeter flm per mirkuptim.

3 EmraH   (25/08/2010 17:52)
S.A Na falni

2 EmraH   (25/08/2010 17:51)
A.S Me shkuu ne Bazent a prishet ramazani pa mar parasysh a hin nen ne uj tan diten a veq nje her hin dhe dell :D Ju lutna pergj:D

5 Argjendi   (25/08/2010 20:26)
JO nuk e prish agjerimin pos nese te hyn uji ne goj, mirepo ne bazen nuk lejohet me shku ku ka femra

1 blerim   (25/08/2010 17:50)
Eselam alejkum. A lejohet agjerimi duke qen gjynyb ; ne qoft se ka munges uji smund te marrim gusull ose na ben vakia ne gjum zgjohemi gjynyp..

4 Argjendi   (25/08/2010 20:26)
jo vlla xhunubllaku nuk e prish agjerimin gjithashtu guslli nuk osht farz per ta fillu agjerimin, guslli osht farz per namaz, per leximin e Kuranit, etj ndersa per agjerim nuk osht farz

Name *:
Email:
Code *:
Kërko
Sinqeriteti n' FB
Radio Pendimi

Njëshmëria
Lidhje Islame
Miqtë e Allahut

Copyright © Sinqeriteti.com 2014Create a website for free